Ervaar de aantrekkingskracht van klanten die ambassadeur van je bedrijf worden!

De salespagina voor winnaars

“Wauw, wat goed dat je dit op deze manier kan doen zeg. Ik herken mezelf en mijn potentiële klanten er helemaal in. Het geeft me veel inzichten in hoe ik ze kan benaderen en helpen.”

Marlies – Opvoedcoach

Wederkerende inkomsten in stijl

Of je nou een hoogwaardig product, dienst, coachingstraject, cursus of masterclass aanbiedt; een goed doordachte salespagina helpt jou om gemakkelijker herhaaldelijk te verkopen. Het liefst verkoop je natuurlijk aan klanten die jou enorm waarderen, energie geven en goed betalen. En een salespagina die er ook nog eens stijlvol uitziet, is helemaal de kers op de taart. Vind je ook niet?

R

Je leert hoe je een salespagina schrijft op basis van bewezen online gedragspsychologie.

R

Je leert met welke woorden je winnaars aanspreekt, zodat je klanten aantrekt die de beste resultaten behalen.

R

Je leert welke designkeuzes cruciaal zijn voor betere online resultaten.

“Wauw, wat goed dat je dit op deze manier kan doen zeg. Ik herken mezelf en mijn potentiële klanten er helemaal in. Het geeft me veel inzichten in hoe ik ze kan benaderen en helpen.”

Marlies – Opvoedcoach

klantmatch training

Een visionair heeft een zeurpiet filter nodig

Als visionair, grootste denker, avonturier of romanticus krijg je klanten gemakkelijk enthousiast. Je ziet hun potentie. Ze haken snel bij je aan. Jouw positieve energie is namelijk enorm aanstekelijk!

Maar jouw aantrekkingskracht is ook onweerstaanbaar voor zeurpieten.

Ik spreek uit ervaring. Waar ik tijdens het salesgesprek nog helemaal enthousiast was, voelde ik tijdens de samenwerking dat die persoon m’n energie leegzoog. Natuurlijk ga je dan nadenken: wat had ik anders kunnen doen? En hoe kan het dat de ene klant met mijn adviezen als een haas binnen no time de finishlijn haalt, terwijl de zeurpiet als een slak nog bij de startlijn staat? Ook al bind je een touw om de slak heen, hij blijft muurvast zitten. En de slak maar klagen dat je niet hard genoeg aan het touw trekt.

Ik starte mijn grondige onderzoek. Na uren lang studeren en onderzoeken, kwam ik er achter dat niet ieder persoonlijkheidstype een match is en gemotiveerd raakt door de werkwijze of communicatiestijl van de ander. Sterker nog: sommige mensen zitten enorm in je allergiezone, maar je herkent ze niet meteen. Alleen als ze getriggerd worden. Ook zit er een verschil in drijfveren, nog een reden waardoor resultaat soms uit blijft.

Sinds ik mij hier bewust van ben en deze theorie toepas op mijn salespagina’s (en andere content), trek ik klanten aan die mij energie geven en echte winnaars zijn. De zeurpieten worden vriendelijk gefilterd. En je weet het: mensen die resultaten behalen, worden ambassadeurs. Zeurpieten blijven zeurpieten.

en behoud je energie voor jouw dromen

klantmatch training

Wow je hebt echt 100% gelijk over welke mensen wel
en niet bij me passen.

Ik waardeer dit heel erg en vind het mooi dat je ondernemers deze inzichten geeft. Het helpt me heel erg in de zoektocht naar de juiste doelgroep. Je omschrijft de punten heel helder die ik kan toepassen op m’n website.

Demi – Virtual Assistent

“Het is echt spot on hoe je beschrijft waar ik voor sta. Ik sta hier echt van te kijken. Het is heel herkenbaar, maar toch ook fijn om de bevestiging te krijgen dat dit echt de mensen zijn die veel waarde hechten aan mijn hulp en waar ik me op m’n website op kan richten. Dankjewel voor je kennis!

Bianca – Structuur coach

Jouw tijd is enorm kostbaar

Als je de keuze hebt, dan vul je je agenda natuurlijk het liefst met mensen die jouw hulp waarderen. En help je mensen aan mooie resultaten, waar ze je eeuwig dankbaar voor zijn. Ik zie een salespagina om mensen te helpen de juiste keuze te maken. Daarom is het zo mooi dat we al zoveel over jouw toekomstige ambassadeur weten. Jouw salespagina voelt als thuiskomen en voorkomt vele vragen, zodat jij je tijd kunt besteden aan wat jij belangrijk vindt. 

Omdat we weten dat jouw tijd kostbaar is, hebben wij het voorwerk gedaan en kun jij jouw Winnaars Salespagina binnen 3 dagen, 1 uur per dag stevig neerzetten. Zo voorkom je dat je iedere keer je salespagina weer aanpast op een andere doelgroep.

en bespaar je veel bloed, sweet en tranen.

“Het is echt spot on hoe je beschrijft waar ik voor sta. Ik sta hier echt van te kijken. Het is heel herkenbaar, maar toch ook fijn om de bevestiging te krijgen dat dit echt de mensen zijn die veel waarde hechten aan mijn hulp en waar ik me op m’n website op kan richten. Dankjewel voor je kennis!

Bianca – Structuur coach

Zal ik jou ook helpen?

Om in 3 dagen, een uurtje per dag jouw niche en salespagina op te bouwen?

Dit is wat je krijgt:

R

Overzicht (high level) klanttypen

Maak de juiste mensen enthousiast met de juiste invalshoek voor je teksten.

R

Indeling salespagina

Houd de aandacht vast, laat je waarde zien en zet de winnaars aan tot actie.

R

Power sheet

De basis om succes te behalen met je salespagina.

R

Outline voor ieder onderdeel op de salespagina

Pas easy gedragspsychologie en de klanttypen methode toe als een pro, zodat de beste inhoud uit je hart vloeit.

R

Review vragen

Review vragen die je kunt stellen, zodat je bezoekers enthousiast maakt om ook in te stappen.

R

Design tips

Hoe deel je je salespagina in, zodat mensen blijven lezen? Maak de beste designkeuzes.

Bonus: Stylesheet+

Deze krijg je van mij. Een overzicht die designkeuzes een stuk gemakkelijker en leuker maken. Pas op: je kunt verliefd worden op je eigen branding!

De salespagina’s zijn zo belangrijk geworden voor de groei van ons bedrijf en het aantrekken van de juiste klanten!

De samenwerking met Manita is voor ons een belangrijke stap geweest in het verder professionaliseren van ons bedrijf. We waren ons er zeker van bewust dat hier kansen lagen, maar door deze stap te hebben gezet is dit echt concreet geworden. Het is van toegevoegde waarde dat iemand onafhankelijk van het bedrijf, met een open blik met concrete verbeterpunten komt voor je website. De concrete en praktische tips van Manita zijn zeer waardevol! En we hebben inmiddels een wachtrij.

Jildou – Gym & Psychologie medewerker

De aanvragen die ik via de website krijg, zijn serieuze aanvragen van mensen die bij mij passen.

De nieuwe website doet zijn werk goed!

Robert – Eigenaar glasservice bedrijf

Jouw investering: 400 197 euro

De salespagina voor winnaars

R

Ben jij klaar om winnaars te helpen die de beste resultaten behalen, dankzij jouw hulp?

R

Wil jij je niet langer schamen omdat je salespagina niet langer meer klopt bij de persoon die jij nu bent of naar toe groeit?

R

Wil jij jouw energie alleen nog steken in gemotiveerde klanten en in alles waar je mega gelukkig van wordt?

Neem dan vandaag nog het besluit om echt van betekenis te zijn
voor mensen die jouw waarde inzien.

nu nog voor de pilot prijs

“Mijn omzet per klant is meer geworden en ik vind het zelf ook fijner werken, omdat ik nu meer begeleiding bied en betere resultaten behaal met mijn cliënt. Ik merk dat ik minder vragen over de prijs krijg. Voorheen vonden ze de prijs vaak een issue en daar hoor ik nu bijna niets meer over. Mijn dienst wordt meer op waarde ingeschat”.

Rinske – Hormoon- en voedingstherapeut

Veelgestelde vragen

Ik geef graag zelf m'n draai aan teksten en verbreek graag marketingregels, is hier ruimte voor?

Ik geloof dat als je vanuit je hart spreekt en jouw positieve energie in je teksten verwerkt in combinatie met de handvatten uit de Winnaar Salespagina, dat de vonken er vanaf vliegen. Dus ja, er is zeker ruimte voor je eigen inbreng.

Ik twijfel of ik wil kiezen voor een specifieke doelgroep, is het echt nodig voor De Winnaar Salespagina?

Wanneer iemand zich herkent in een verlangen, situatie, eigenschap, iets wat diegene leuk vindt, dan schept dat een band. Als je vraagt “Waar ga je heen op vakantie?”. En diegene benoemt het land waar jij echt helemaal verliefd op bent, dan schept dat meteen een band. Zo kun je dat ook zien bij het schrijven van je salespagina. De connectie met elkaar is het meest belangrijk. In de praktijk zie ik vaak dat mensen denken dat ze meerdere doelgroepen hebben of dat hun doelgroep heel breed is, maar vaak kom je er achter dat er overlapping is waar je op kunt inspelen. Mocht je twijfelen, plan dan even een gesprekje met me dan denk ik met je mee.

Ik heb zoveel aanbod ideeën, werkt dit dan voor mij?

Juist met heel veel aanbod ideeën is het heel fijn dat er al zoveel voorwerk is gedaan en dat jij jouw salespagina’s meteen goed kunt gaan ontwikkelen. Ik adviseer je om eerst één salespagina uit te werken voor één aanbod, zodat je het echt goed onder de knie hebt voordat je de rest gaat uitvoeren. Zodra je weet welke onderdelen belangrijk zijn, ga je jouw aanbod ook gemakkelijker verkopen aan klanten die bij je passen. En blijft het aanbod ook leuk om aan te blijven bieden.

Ik heb een digitaal product, werkt dit ook voor mij?

Ja deze theorie wordt veel toegepast bij ondernemers met een digitaal product of dienst. Vooral wanneer je iets gaat leren en daar geld voor over gaat maken, wil je een goed gevoel bij de persoon hebben die jou dat gaat leren en je goed voelen bij de manier waarop je dat gaat leren. Ook alle andere onderdelen dragen bij om de stap te zetten om het digitale product van je te kopen.

Ik ben niet technisch, is dat een probleem?

Nee, het is niet nodig om technisch te zijn om van De Winnaar Salespage een succes te maken. We leggen een stevige basis, zodat je de pagina ontwikkeling gemakkelijk kunt uitbesteden aan je webbouwer/webdesigner of aan ons (dan krijg je deze investering terug).

Ik heb nog geen website, is het al nuttig om hiermee te starten?

Ja, je legt hier echt een hele stevige fundering voor je website. Met deze basis bouw je veel gemakkelijker je website op. Je maakt je keuzes op bewezen online gedragspsychologie en schrijft vanuit je hart. Ook de designkeuzes worden je veel gemakkelijker gemaakt om hierna je site op te (laten) bouwen.

Ik besteed het bouwen van mijn website uit, kan ik de handvatten dan alsnog gebruiken?

Jouw webbouwer of webdesigner zal je heel dankbaar zijn dat je zo beslagen ten ijs komt. Je legt echt een hele stevige fundering en we houden rekening met een design die je met eigenlijk alle bekende systemen kunt bouwen. Zelf werken wij met WordPress Divi, waar je gemakkelijk aanpassingen kunt doen en veel mogelijkheden hebt.

Ik heb recent een nieuwe site laten bouwen, is het dan nog relevant?

Als je merkt dat je op dit moment nog klanten aantrekt die niet bij je passen, die je waarde onvoldoende inzien of waar je geen energie meer van krijgt. Dan is deze investering echt de moeite waard. Ook als je nu nog geen salespagina’s op je website hebt, maar een algemene lijst van diensten op je website hebt staan, ga je met de Winaar Salespagina echt het verschil maken. Voor jezelf en je klant. Twijfel je nog? Stuur me dan even een app’je 06 30 77 37 44 en dan check ik je nieuwe website even. Dan denk ik met je mee wat in jouw specifieke situatie de beste keuze is.

Ben jij klaar om ambassadeurs te verwelkomen?

maak het verschil en benut jouw volledige potentieel